reklama

Artterapia

Artterapia znamená z latinského ars – umenie a gréckeho therapeuéin – liečiť, liečba. Dalo by sa povedať, že artterapia je v podstate liečba umením, teda presnejšie terapia umením. Používa sa pri označení výtvarných činností v terapeuticko-výchovnom procese v prevýchove, penitenciárnej praxi, rehabilitácii atď....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Madame Monet and Her Son by Claude Monet
Madame Monet and Her Son by Claude Monet 

V mojom prvom članku som chcela počuť váš názor na artterapiu a umenie, vzťah medzi nimi a pod. (a rada si vypočujem aj vaše ďalšie pripomienky). Teraz by som sa však chcela zamerať viac na artterapiu (týmto ďakujem stee za definíciu od prof. Štefana Vašeka).

Hľadala som informácie a artterapii na internete. Bohužiaľ je tam o nej veľmi málo a myslim si, že je to škoda. Naneštastie nemám ani prístup k nejakej knihe. Rada by som sa dozvedela o tom viac. Príjemné by bolo aj počuť názor Vás, ktorí ste to vyskúšali. Nebojte sa rozpovedať svoj príbeh...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z toho, čo som sa do tejto chvíle dozvedela, by mala byť artterapia veľmi účinnou pomocou pri určení psychických poruch. Dáva človeku možnosť pozerať sa na seba a na svet inak, lepšie poruzumieť, pochopiť a prijať sám seba a svoje pocity, zvýšiť svoju sebadôveru a sebavedomie, učí ho byť vnímavejším, viac akceptovať druhých, byť otvorenejší.

Ale čo presnejšie to je, teda hlavne ako sa to prejavuje, ako to prebieha, to ma zaujíma viac. Preto chcem počuť Vaše názory ...

Už vopred ďakujem

Viera Šottová

Viera Šottová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka gymnázia a rada by som počula vአnázor :) Zoznam autorových rubrík:  Artterapia a UmenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu